Al kennis gemaakt met Bram van Loghem?

16 april 2024

Eén van de mannen die op de voorgrond staat bij Infracom, wiens leven buiten het werk net zo boeiend is als zijn professionele bezigheden. Zelf ziet hij dat niet zo, maar dat is juist het mooie aan Bram. Hij begint zijn dag altijd met een kop koffie, maar let op, hij is geen ochtendmens!

Al kennis gemaakt met Bram van Loghem?

Bram van Loghem begon zijn carrière bij Infracom 8 jaar geleden als accountmanager VoIP & Internet. Door de jaren heen heeft hij zich ontwikkeld tot een expert op het gebied van adviseren over online werkplekken, Microsoft 365, Security, Wifi en systeembeheer. Zijn taken omvatten het onderhouden van bestaande klantrelaties, het genereren van nieuwe leads, het opstellen van offertes en het verzorgen van aftersales-ondersteuning voor klanten.

Om Bram nóg beter te leren kennen, hebben we hem een aantal vragen gesteld:

 

Wat doe je in de 'niet-werk-tijd'?

“Mijn ideale niet-werk-tijd begint met een ontspannende wandeling na het avondeten met mijn blonde evenbeeld (Bella, onze Golden Retriever). Na veel zitten, praten, koffie en nadenkwerk geniet ik hiervan om mijn hoofd op deze manier leeg te maken. Na een flinke wandeling moet ik eerst weer koffie hebben. Twee avonden in de week geef ik voetbaltraining aan de dames van Go Ahead Kampen. De overige avonden kijk ik graag series en breng ik tijd door met vrienden, waaronder met mijn werkbestie Geoffrey."

"Op zaterdagmorgen spelen wij, met ons damesteam, vaak al vroeg in de regio. Na afloop van de voetbalwedstrijd ben ik vaak in de kantine te vinden, voordat de dames eens klaar zijn met douchen. ’s Middags kijk ik vaak naar de wedstrijd van het 1e van de vrouwen van Go Ahead Kampen of de mannen, net wie er thuis speelt."

"Zondag is vaak een dag dat ik naar familie ga, of bij ons komt en ‘s middags zijn we vaak te vinden in het bos. Burgerlijker kan bijna niet” ;-)"

 

Heb je veel hobby’s?

“Weinig. Tegenwoordig ben ik vooral praktisch bezig, zoals het stofzuigen, wasjes doen of in de tuin werken. Het meeste zorgen maak ik mij over het feit dat ik steeds meer een voldaan gevoel krijg na afloop”

 

Beschrijf je gemiddelde werkdag

"Mijn werkdag begint altijd met een kop koffie, maar laat me even op gang komen, want ik ben geen ochtendmens. Mijn dagen zijn zeer divers; van klantbezoeken tot offertewerk en het bijwonen van netwerkevenementen. Ook ben ik altijd veel e-mails aan het beantwoorden."

"De werkdag sluit ik eigenlijk altijd af met het bijwerken van de administratie voor een verwerking in het CRM-systeem. Ik vind het namelijk prettig om te weten wat er speelt bij mijn klant en kan nalezen wat er de vorige keer is besproken. Uiteindelijk ben ik het liefst bij mijn klanten of bezoek ik netwerk/sponsorevents”.

 

Hoe komen nieuwe klanten bij jou?

“De meeste klanten komen vanuit mijn netwerk. Inmiddels ben ik meer dan 14 jaar actief in de buitendienst, en ken ik aardig wat mensen. Ook kom ik vaak via bestaande klanten in contact met nieuwe relaties en worden we met regelmaat gevonden via Google”.
 



Wanneer moet je bij Bram zijn?

Met alle commerciële vragen kun je bij Bram terecht, ook inhoudelijk over lopende projecten en voor inventarisatie van specifieke ICT wensen. Vragen die Bram vaak krijgt:

  • Kunnen jullie ook onze Sharepoint beheren?
  • Hoe kan ik meer grip krijgen op de rechtenstructuren binnen Microsoft 365
  • Ik wil graag zelf wijzigingen kunnen doen in onze “callflow” kan dit?
  • Kan ik jullie ook inschakelen als 2e lijn support? We hebben iemand intern zitten, maar het is wel handig als we back-up hebben.

Wil je meer weten over Bram of over Infracom?
Bram omschrijft zichzelf als 'frivool', wat zijn lichtzinnige, vrolijke en soms uitdagende karakter weerspiegelt. Aarzel niet om contact met hem op te nemen. Bram staat altijd open voor een goed gesprek, vooral als er iets lekkers te eten is!

Pagina delen:

Overtuigd? Neem contact met mij op

Bel Bram van Loghem op 088 200 9000