Software die bedrijven verbindt met hun business
Alle applicaties die door Infracom worden ontwikkeld noemen we Mijn Business. Deze verzamelnaam is zo gekozen, omdat deze applicaties bedrijven letterlijk verbindt met hun business. Er zijn drie varianten: Mijn Business, Mijn Business plus en Mijn Business custom.
Mijn Business voor handelsondernemingen
“Mijn Business” is speciaal ontworpen voor handelsondernemingen die veel producten aan diverse klanten aanbieden. Deze applicatie verbindt je webshop (CMS Live of WordPress) met je administratiesysteem (bijvoorbeeld SAP, Exact, Snelstart, Prima, Dynamics), en zorgt ervoor dat alle systemen altijd up-to-date zijn.
Enkele functies:
- Artikelbeheer (PIM)
- Klantbeheer (CRM)
- Orderverwerking
- Voorraadbeheer
- Rapportages
- Dashboard
Mijn Business zorgt ervoor dat bedrijven efficiënter werken, tijd besparen en menselijke fouten verminderen door alles te integreren in één gebruiksvriendelijke interface.
Wanneer is Mijn Business voor jou?
Je wilt een webshop met diverse artikelen, voorzien van specificaties zoals artikelnummer, afmeting, gewicht, merk, categorie en omschrijving. Je toont graag meerdere afbeeldingen per artikel en wil aangeven of een product op voorraad is. Jouw nieuwe creatieve en effectieve webshop ziet er goed uit, wordt goed gevonden en is makkelijk is in gebruik, zowel voor de contentbeheerders als voor de klanten.
Producten staan in meerdere categorieën en talen, en kunnen verspreid worden over verschillende websites met andere specificaties. Artikelen zijn ook te koop via Amazon, Bol.com en Google Shopping. Verschillende verzendmethoden en betaalopties zijn beschikbaar door de diversiteit aan producten en klanten.
Door de grote hoeveelheid aan producten en de diversiteit aan klanten in binnen- en buitenland, heb je te maken met verschillende verzendwijzen en verzendkosten. Je werkt met diverse verzenders en biedt verschillende betaalopties.
Je hebt prijsafspraken met klanten en klantgroepen en biedt kortingen per categorie of product. Klantgegevens en prijsafspraken staan ook in een intern systeem. Bestellingen via de webshop worden automatisch verwerkt in het interne systeem. Klanten kunnen inloggen, facturen bekijken, gegevens wijzigen en herhaalbestellingen plaatsen. Dankzij synchronisaties is dubbele invoer niet nodig.
Conclusie
Mijn Business is een veelzijdige applicatie en krachtig hulpmiddel dat handelsbedrijven helpt om efficiënter te werken, kosten te besparen en klanttevredenheid te verhogen. Het is een investering die zich snel terugverdiend.
Mijn Business plus en Mijn Business custom
- Mijn Business plus is een uitbreiding op Mijn Business, met op maat gemaakte functies die specifiek zijn ontwikkeld om de applicatie op de processen van de organisatie aan te laten sluiten.
- Mijn Business custom is volledig maatwerk, niet alleen voor handelsondernemingen, maar interessant voor elke organisatie die graag processen wil vereenvoudigen en automatiseren. Lees ook de cases van Ben Kwijt, Doen uitzendbureau, De Gouden Pijl en RTV Drenthe.
Meer over dit onderwerp: