Imago onderzoek Infracom

02 april 2019

Wij hebben een duidelijk beeld over wie wij zijn, weten onze kernwaarden, staan stil bij de dingen die wij doen en “waarom we de dingen doen” is ons uitgangspunt. Door persoonlijk verbonden te zijn, willen wij als ICT partner de best passende oplossing bieden aan onze klanten.

Imago onderzoek Infracom

Infracom staat altijd voor je klaar!

Onze klanten vinden ons vriendelijk, betrouwbaar en behulpzaam

“Een imago moet bij een bedrijf passen, dat is de basis die we nodig hebben om te kunnen bouwen aan ons merk”

 

Onze kernwaarden

Wij medewerkers maken het verschil, we zien ons zelf als specialisten en “Eenvoudig”, “Persoonlijk & Open”, “Ontzorgen” en “Verbinden” zijn onze kernwaarden. 

 

Hoe zien klanten Infracom?

Denken onze klanten daar ook zo over? Hoe zien zij Infracom? Welk beeld hebben ze van onze organisatie? We hebben een imago onderzoek uitgevoerd onder onze bestaande klanten (anonieme enquête) om een beeld te krijgen hoe klanten ons zien, tegen onze visie, dienstverlening en communicatie aankijken.

Met de uitkomsten van het onderzoek kunnen we onze boodschap aanscherpen en de communicatie-inzet beter aan laten sluiten op de verwachtingen van onze doelgroep en onze relatie met onze klanten versterken.

Enkele antwoorden willen we graag met je willen delen:
 

Wat is het eerste wat in je opkomt als je aan Infracom denkt?

Meerdere antwoorden waren mogelijk.

  • 45,2 % gaf als antwoord: “ICT”
  • 38,1% gaf als antwoord: “Vriendelijk”
  • 33,3% gaf als antwoord: “Staan voor je klaar”
  • 66,2% ziet ons als “Prima service/dienstverlening”
     

Hoe zie je Infracom als organisatie?

Het grootste deel van de klanten zien ons als: vriendelijk, betrouwbaar, behulpzaam, oplossingsgericht, kundig, degelijk en professioneel, correct en meedenkend.

 

Hoe tevreden ben je over de dienstverlening en kun je ons een cijfer geven?

Gemiddeld hebben we een 8 gekregen en daar zijn we heel blij mee.

 

Enkele suggesties van onze klanten:

  • Ga zo door!
  • Zakelijke "successen" meer etaleren. En voorbeelden geven van grote bedrijven of overheids instanties die heel tevreden zijn met Infracom.
  • Dat is focus houden. Niet alles willen, maar blijven focussen op datgene waar Infracom goed in is.
  • Af en toe een bakkie doen.
  • Het zou fijn zijn als de afhandeling van wijzigingen, klachten en storingen via een soort persoonlijk account gemonitord kan worden
     

Tot slot

We willen onze klanten bedanken voor het invullen van de enquête en zijn erg blij met alle antwoorden die we hebben gekregen. De negatieve feedback was voor ons net zo waardevol als de positieve feedback, omdat we ons hiermee juist nog meer kunnen verbeteren.  We gaan met veel plezier  aan de slag met de suggesties en verbeterpunten!

Pagina delen:

Overtuigd? Neem contact met ons op

Bel Sonja van Breen op 088 200 9030