Helpdesk

Om je nog sneller te kunnen helpen hebben we de meest gestelde vragen én antwoorden over onze diensten overzichtelijk voor je opgesomd. Waarmee kunnen we jou helpen?

E-mail

Infracom Mail (POP3/IMAP) instellen en beheren, het gebruik van webmail en security via spamfiltering.

Infracom Cloud

Inloggen en authenticatie, instellen Infracom Cloud e-mail en algemene tips voor het gebruik van de cloud.

Websites & hosting

Informatie over websites, webhosting, domeinen, DNS-beheer en webbrowsers.

VoIP & telecom

Bellen via VoIP, Telefooncentrale beheren met Onebase en het installeren van Cisco Webex.

Microsoft 365

Het instellen en gebruiken van Microsoft 365. Bijvoorbeeld meervoudige verificatie.

Netwerken

Alles wat je moet weten over het gebruik en voordelen van een VPN (Virtual Private Network)

Facturatie & administratie

Vragen over facturen en betalen en opzeggen van diensten.

Kennisdatabank

Basiskennis en achtergrond informatie met betrekking op ICT.

Support

Ondersteunende artikelen over storingen, Teamviewer en de helpdesk.