Systeembeheerders voor diverse omgevingen
De systeembeheerders bij Infracom zijn ervaren in diverse systeem omgevingen, waaronder Microsoft, Linux en Apple, zowel op serverniveau als op werkstations. Hoewel veel van onze taken op afstand kunnen worden uitgevoerd, sturen we nog regelmatig één van onze systeembeheerders ter plaatse. Dit kan zowel op dagelijkse, wekelijkse als maandelijkse basis plaatsvinden. Hierdoor zijn we in staat om directe ondersteuning te bieden, op servers, maar ook op de werkplekken van eindgebruikers.
Lokale ondersteuning vanuit Zwolle, Amsterdam of Emmen
Hoewel veel systeembeheer tegenwoordig vaak op afstand wordt uitgevoerd, staan onze specialisten klaar om snel te handelen wanneer dat nodig is. Vanuit onze vestigingen in Zwolle, Amsterdam en Emmen bieden wij ondersteuning bij problemen. Hierbij voeren we ook routinebezoeken uit om je medewerkers te ondersteunen en richten we ons op belangrijke zaken zoals informatiebeveiliging.
Als jouw meegroeiende ICT partner begrijpen we dat het soms prettig is om belangrijke kwesties persoonlijk te bespreken. Of dit nu op regelmatige basis gebeurt of alleen wanneer dat absoluut noodzakelijk is, wij staan altijd klaar om je systeembeheer op de meest geschikte manier op peil te houden.
Systeembeheer uitbesteden voor nieuwe en bestaande omgevingen
Bij Infracom bieden we uitgebreide oplossingen voor al je ICT-behoeften. Twijfel je bijvoorbeeld tussen cloud en on-premises oplossingen? Wij voorzien je graag van deskundig advies over hoe je het beste je systeembeheer kunt uitbesteden.
In het geval dat je kiest voor on-premises oplossingen, staan we klaar om je te helpen bij het opzetten van een nieuwe omgeving of het upgraden van een bestaande omgeving. Hierdoor kun je voldoen aan je huidige behoeften zonder enorme investeringen.
Als je het overweegt om je systeembeheer uit te besteden, bieden wij lease-opties voor hardware op basis van operationele lease in samenwerking met Grenke Finance N.V. Hierdoor heb je minimale tot zelfs geen eenmalige kosten en kun je snel profiteren van nieuwe oplossingen.
Aangepaste SLA-opties
Afhankelijk van de gekozen SLA (Service Level Agreement) kunnen klanten 24/7 op de hulp van onze systeembeheerders rekenen. Hierbij kan er gekozen worden voor:
- SLA B (Best Effort)
- SLA N (Next Business Day)
- SLA A (Always)
Op basis van het afgesproken serviceniveau krijg je een speciaal storingsnummer zodat je op de afgesproken tijden onze specialisten kunt bereiken.
Naast de beheerwerkzaamheden houden wij vanzelfsprekend klanten ook op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen omtrent de ICT omgeving.
Een voorbeeld is dat je tijdig op de hoogte wordt gesteld en advies krijgt indien er bijvoorbeeld hardware kapot dreigt te gaan en hier actie op moet worden ondernomen.