Bellen via internet met VoIP/IP-telefonie

Je hebt geen dure telefooncentrale meer nodig en betaalt naar gebruik. Dat betekent dat je geen grote investeringen meer hoeft te doen en je centrale niet meer hoeft te beheren en uit te breiden. Daarnaast is alle functionaliteit die voorheen alleen voor grote bedrijven was weggelegd nu bereikbaar voor iedereen!

Heb jij al kennis gemaakt met de grenzeloze mogelijkheden van VoIP?

Altijd bereikbaar

Wij zorgen ervoor dat je met telefonie via internet altijd bereikbaar bent. In overleg met jou adviseren wij altijd om je telefonie verkeer via een aparte verbinding te laten lopen of om bandbreedte hiervoor te reserveren. Daarnaast integreren wij verbindingen voor telefonie standaard in ons IP-VPN zodat je altijd kunt rekenen op hoge gesprekskwaliteit. Wil je buiten kantoortijd ook bereikbaar blijven? Dan zorgen wij ervoor dat mensen die je vaste nummer bellen bij een of meerdere van je mobiele toestellen uitkomen, zonder dat de beller dit merkt. Wil je juist buiten kantoortijd niet bereikbaar zijn? Dan is er de nachtschakeling die gekoppeld is aan een tijdsschema, zodat je nooit meer hoeft te onthouden om de voicemail aan te zetten.

 

Broadsoft is de basis

Onze VoIP oplossing is gebaseerd op het Broadsoft platform, dit zelfde platform wordt ook gebruik door veel bekende (grote) telecom bedrijven en geldt als ‘state of the art’ in de branche. De uitstekende kwaliteit, schaalbaarheid en brede inzetbaarheid maken dit Broadsoft tot de beste keuze voor iedere ondernemer. Of je 2 of 200 toestellen wilt aansluiten, gebruik wilt maken van voicemail, personal mobility of wachtrijen het kan allemaal! Uiteraard ben je niet gebonden aan 1 locatie. Je centrale is wereldwijd beschikbaar en onderling bellen is altijd gratis. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en een VoIP toestel.

 

Afgestemd op jou wensen

Wij hebben overzichtelijke VoIP pakketten die de meest gevraagde functionaliteit voor jou als ondernemer bieden. We gaan echter graag met je in gesprek over maatwerk om zo het maximale uit je telecomoplossing te halen. Hiertoe werken wij met kleine, losstaande licenties zodat je precies de telefonie dienstverlening kunt samenstellen die voor jou geschikt is. Je betaalt niet teveel, en hebt precies de flexibiliteit die je wenst.

 

Flexibiliteit

Je betaalt een vast bedrag per maand per medewerker, en onze telecomoplossingen zijn daarnaast gemakkelijk op- en af te schalen. Zeker als je onbeperkt bellen gebruikt heb je ook nog eens volledig voorspelbare kosten. Nieuwe licenties zijn in veel gevallen dezelfde werkdag nog te gebruiken en licenties zijn maandelijks opzegbaar. Alle functionaliteit die je wilt is dus heel snel geïmplementeerd of afgebouwd, en een nieuwe medewerker is dan ook bijna direct bereikbaar!

Door middel van kleine uitbreidingen op je huidige centrale kun je per direct beschikken over nieuwe functionaliteit als wachtrijen, monitoring software, keuzemenu’s, vast-mobiel integratie, wachtmuziek, nachtschakeling en ga zo maar door.